5.11.2011

Doprowadzasz mnie do lez!

Kolejna wolna sobota zaowocowała kolejnymi zdjęciami. Tym razem przed obiektywem próbowała swoich sił Ania. Efekt moim zdaniem bardzo dobry. Może przejdę do tytułu, słońce było tak mocne że w pewnym momencie od Ani usłyszałem tekst " doprowadzasz mnie do łez" na pewno nie będzie tego widać na zdjęciach ( oczywiście mówię o łzach), ale to sformułowanie jakoś mnie urzekło! Zdjęcia odbyły się w miejscu gdzie na fotach mnie jeszcze nie było, ale myślę że tam powrócę. Poniżej jak zwykle kilka zdjęć!











Przy okazji, ktoś chętny na sesje? Tak? Jest szansa na darmową sesję! Piszcie maile z swoimi pomysłami na siebie wystylizowanej na jakąś postać filmową! Najlepsze pomysły będą nagrodzone zdjęciami!

1 komentarz:

  1. Bardzo dobry klimat, jak zwykle miło się ogląda Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń