3.11.2011

Samuraj Jack!

Oglądając wczorajszy program TOP MODEL, przypomniałem sobie że gdzieś na dysku mam folder zatytułowany "Samuraj Jack". Postanowiłem go odgrzebać i przedstawić wam kilak fotografii które się w nim ukrywały. Zdjęcia te zrobiłem jakiś czas temu na "Skałkach Twardowskiego"w Krakowie przy współpracy z Agnieszką która starała się dzielnie pozować. Pomysł na tą sesję zrodził się po tym jak poznałem jedno z hobby Agi, a mianowicie aikido. Myślę że fajnym pomysłem było by wrócić do takich stylizowanych sesji związanych z zainteresowaniami, sportem, kultowymi postaciami filmowymi, gwiazdami itp. Tak więc może ruszy na naszym blogu taki projekt,a póki co wrzucam kilka Samurajskich zdjęć!







1 komentarz:

  1. piękne zdjęcia ;) uwielbiam wschodnie sztuki walki ;) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń