31.10.2011

Co mozna robic w wolna sobote? Oczywscie zdjecia!

Zazwyczaj sobota była dla mnie dniem pracy. Tym razem miałem wolne, więc postanowiłem wykorzystać ten czas na zdjęcia. Już dawno obiecałem Klaudii że zrobię jej kilka fotek, tak więc była modelka, był też pomysł pozostała tylko realizacja.
Miejscem naszej sesji były opuszczone budynki, dawnej fabryki betonu Prefabet. Po dotarciu na miejsce spotkaliśmy pierwsze utrudnienie, a mianowicie biegających z replikami broni ludzi, siejących kulkami do wszystkiego co się rusza! Jednak to nas nie przestraszyło i jakoś udało nam się uniknąć ran postrzałowych. Efekty współpracy z Klaudią możecie zobaczyć poniżej! Komentarze jak zwykle mile widziane!
























A tutaj dwie bonusowe fotki

Mam nadzieje że i te zdjęcia przypadną do gustu :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe fotografie, dobrze zastosowany cross, świetna stylizacja modelki! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń