26.11.2011

Portret w domu

Wczorajszy nudny dzień trzeba było sobie jakoś urozmaicić, a że czułem ogromną chęć zdjęć postanowiłem coś popstrykać! Kilka dni wcześniej oddałem się lekturze dwóch poradników dotyczących domowego studia podesłanych mi przez Patryka. W związku z tym, iż jeden dotyczył wykorzystania lamp systemowych (a takie dwie posiadam) do stworzenia mini studia postanowiłem zrobić małe testy, co prawda nie miałem parasolek rozpraszających i statywów oświetleniowych ale jakoś sobie poradziłem na swoich statywach. Efekt moim zdaniem bardzo fajny, co sprawia, że niebawem pewnie nastąpią zakupy wspomnianych parasolek, statywów i może jakieś tła bo tutaj wykorzystana była niebieska ściana i kartka bristolu! Zobaczymy czy wam przypadnie do gustu!







5 komentarzy:

  1. Komentując czy to pozytywnie czy negatywnie miej odwagę się podpisać! Konstruktywna krytyka mile widziana! Ale uzasadnij swój komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne początki z błyskiem, znając Ciebie wkrótce będzie znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny czlonek bitwy fotograficznej z grodu kraka ktorego dzisiaj moge zaspamowac:D
    Najlepsze z tych to nr.4!
    Nie glupim pomyslem bylo by sie kiedys ustawic na blyskanie:P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń