23.11.2011

Cukierkowa fotografia - Miles Aldridge

Zdjęcia tego autora wybrałam w sumie przez przypadek, szukając czegoś słodkiego i cukierkowego, choć może po prostu związanego z jedzeniem (nie zapominajmy, że idzie zima...). Mam nadzieję, że udało mi się sprostać Waszym wymaganiom i wybrane przeze mnie zdjęcia się Wam spodobają, swoją drogą zapraszam na stronę Miles Aldridge, która jest zrobiona w ciekawy sposób (www.milesaldridge.com/). najbardziej spodobała mi się zakładka biograficzna. W niej można znaleźć tylko kilka informacji i zdjęć z życia fotografa, ale chyba według niego najważniejszych, dlatego też te Wam przedstawię :). W owej zakładce znalazłam takie informacje: urodził się w 1964 roku w Londynie, jego ojciec był dyrektorem artystycznym, czytał książki, uprawiał sporty, chodził także na koncerty rockowe. Dodatkowo uczył się gry na gitarze, uczył się fotografii praktykując na siostrze, w dzieciństwie dołączył także do zespołu rockabilly. Uczył się w szkole artystycznej, poczym stał się fotografem mody. Już jako fotograf chodził na randki z modelką, z która później się ożenił i ma dzieci. Jego zdjęcia można oglądać w wielu wpływowych magazynach mody, takich jak amerykański „Vogue”, „Vogue Italia”, „The New York Times”, „The New Yorker”. Prace Miles Aldridge można było oglądać na wielu światowych wystawach, zarówno tych zbiorowych oraz poświęconych tylko jego sztuce.






 Powyższe zdjęcia pochodzą z: bentrovatoblog.com

Źródło: blogue.us

Źródło: howdoshop.com 

Źródło: zoo22.com

Źródło: skinny.onsugar.com 

Zachęcam do obejrzenia wszystkich zdjęć tego artysty! A już dziś zapraszam na kolejny post, w którym pokażę Wam zdjęcia jak z horroru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz