29.11.2011

Extreme sport - Lukasz Nazdraczew

Dzisiaj ja dodam coś na temat fotografa. W marcu tego roku oglądałem wywiad z niejakim Łukaszem Nazdraczewem jest to fotograf zajmujący się sportami ekstremalnymi, wybrany przez szeroki kadr na fotografa miesiąca marca 2011 roku. Co ciekawe jest on samoukiem i to właśnie bardzo mi się w nim spodobało. Podoba mi się jego filozofia robienia zdjęć, a przede wszystkim jego portrety sportowców, w których fajnie zarówno ich samych jak i sprzęt który towarzyszy im w ich pasji. Kiedyś podjąłem próbę rozmów z chłopakami z racingowego teamu FroPro, bo chciałem stworzyć im jakieś fajne portrety, ale niestety nie udało mi się ich na to namówić! Co prawda jeszcze się nie poddałem, ale mam już plan rezerwowy na wykonanie sportowych porterów z kimś innym! A teraz do rzeczy poniżej zdjęcia Łukasza Nazdraczewa! Wszystkie fotografie pochodzą z strony  internetowej Łukasza Nazdraczewa  i sa jego własnością!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz