25.10.2011

Piatkowe popołudnie na krakowskim Podgórzu!

Jako że moja dobra koleżanka Paula, przyjechała na weekend do Krakowa, postanowiliśmy wykorzystać piątkowe popołudnie na małą sesję zdjęciową. Zdjęcia miały mieć charakter fotografii mody, a głównym ich celem było ukazanie szali firmy Latipur. Jako że jestem amatorem pewnie nie trzymałem się tej koncepcji do końca :) chciałem pokazać Paulę w minimum dwóch odsłonach - elegancko ubranej kobiety i kobiety w stroju codziennym. Efekty pracy oceńcie sami :) Komentarze mile widziane, Enjoy!
















Zdjęcia są moją własnością, kopiowanie ich bez zgody autora jest ZABRONIONE!

Nie była to jedyna piątkowa sesja, więc można spodziewać się kolejnych moich eksperymentów z fotografią!

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra pomysl! Na pewno bede tutaj czesto zagladac i czekac z niecierpliwoscia na nastepne coraz to ciekawsze sesje! Trzymam mocno kciuki na dalsze sukcesy!

    OdpowiedzUsuń